Fraser Island - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle Korver - Heemskerk - WaarBenJij.nu Fraser Island - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle Korver - Heemskerk - WaarBenJij.nu

Fraser Island

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle

29 December 2007 | Australië, Hervey Bay

Jawel hoor daar zijn ze weer!
Tjonge jonge na drie weken prachtig mooi weer hadden we de afgelopen drie dagen heel slecht weer alleen maar regen maar gelukkig nu we in Hervey Bay zijn is het weer zonnig maar voor. Er is een weeralarm afgegeven voor een eventuele cycloon .... we shall see ... we hebben in ieder geval een hele leuke tijd gehad tijdens de farm stay in Biloela. We hebben paardgereden lasso leren werpen en zelf geitenvlees gegeten. Het was super .... voor twee dagen meer dan genoeg boederie ;-) morgen naar Fraser Island maar nu eerst ...... zwemmen!!!

groetjes aan iedereen

  • 29 December 2007 - 08:24

    Wat Een Lol:

    hoi hoi hoe is het met je zitvlees alles nog op zijn plekje nou goede reis verder en een heel goed uiteinde en nieuwjaar

    dikke kus

    daan

  • 29 December 2007 - 10:15

    Rienepien:

    Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!
    Blij dat alles lekker gaat met jullie en die cycloon...nou, eens kijken of ik er iets over kan lezen op internet.
    Ik had je eigenlijk wel willen zien met dat lasso-werpen Jacqueline, hihihi.
    Lekker vakantie hier natuurlijk, het is niet meer koud en de zon schijnt nu.
    Alles gaat ook goed hier.
    Ik wens jullie een gezellig uiteinde en een fris begin van 2008!
    Daag!

  • 29 December 2007 - 11:14

    Ko:

    Zo, zo, lasso werpen. Nou Mat dat wordt lastig. Kan je niet meer zomaar bij Jac weglopen. Met haar lasso haalt ze je zo weer terug. Geniet nog lekker van de laatste vakantiedagen. Wens jullie alvast een fijne jaarwisseling en een knallend goed 2008.

  • 29 December 2007 - 23:07

    Hoihoi:

    Hallo daar. Eindelijk een berichtje van deze sufkip uit Heerhugowaard. Ik schaam me dood maar ik zat zo nu en dan op hyves te kijken of er al wat gebeurd was. Blond??? Niet echt. Enfin ik heb deze pagina ontdekt en wat een heerlijke vakantie hebben jullie daar. Hartstikke bedankt dat je er nog aan gedacht hebt om een kerstkaart te sturen en op tijd nog wel. Bij deze wens ik en mijn mannen jullie een hele fijne warme jaarwisseling toe en de beste wensen voor 2008. Tot over een paar dagen alweer. Goodday mates.

  • 29 December 2007 - 23:12

    Jenny:

    Dat kan er maar een zijn he van het berichtje hoi hoi. Gr. Ik probeer nu een beetje anoniem te blijven hihi.

Verslag uit: Australië, Hervey Bay

Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle

our second honeymoon with children

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 8194

Voorgaande reizen:

14 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

Oost Canada it is!

05 December 2007 - 05 Januari 2008

second honeymoon downunder

Landen bezocht: