Laatste dagen in Australie - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle Korver - Heemskerk - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Australie - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle Korver - Heemskerk - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Australie

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle

02 Januari 2008 | Australië, Brisbane

Het einde is nu echt héél dichtbij ... wat hebben wij toch ongelooflijk veel gezien en gedaan .... te veel om nu op te noemen alhoewel ik kan natuurlijk wel vertellen dat we op nieuwjaarsdag naar e Australia Zoo van wijlen Steve Irwin zijn geweest, we begonnen met een ontbijt met een aantal "beroemheden" en daarna gingen we op pad, jeetje wat een onwijs leuke dag was dat vooral de show met slangen vogels en krokodillen welke Terri Irwin presenteerde ook hebben de kinderen een meet and greet gehad met twee echte dingo's geweldig gewoon maar goed vandaag en morgen zitten we nog in Brisbane om morgenavond locale tijd 23.55 te vliegen naar Kuala Lumpur daar blijven we een hele dag en dan ........... komen we zaterdagochtend zo rond zeven uur 's ochtends we in het vertrouwde koude kikkerlandje terug

• 02 Januari 2008 - 09:58

Rienepien:

Wat gaat de tijd snel hè. Bijna 4 weken weggeweest en zoveel gedaan. Eigenlijk veel te kort voor jullie gevoel denk ik.
    Hier is het net boven nul en de zon schijnt. Dan weet je dat ook weer.
    Geniet van elkaar en een rustige thuisreis voor jullie gewenst.
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!

• 02 Januari 2008 - 11:09

Lellebel:

ja ja snuffie staat te wachten tot ze weer naar huis mag. we zullen haar wel gaan missen hoor. vooral lars denk ik. maar ook lasse zal haar erg gaan missen. hij vind haar toch wel een heel leuk speel beetje. rustig aan de laatste paar dagen, wij zullen nog goed voor snuffie zorgen. tot gauw

• 02 Januari 2008 - 11:26

Rienepien:

Zeg Matthieu, had je eigenlijk niet langer willen blijven en zit je toch stiekem aan emigreren te denken...?

• 02 Januari 2008 - 16:03

Miranda:

Rieneke..... breng ze nou niet op iedeen!!

• 02 Januari 2008 - 16:05

Miranda:

Nou dat was t dan he.... wat ging t snel zeg! Gelukkig is er t wereld wijde web he, wat zouden we zonder moeten. Een goeie terugvlucht en tot gauw.
    Bye bye

Verslag uit: Australië, Brisbane

Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle

our second honeymoon with children