voorbereidingen - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle Korver - Heemskerk - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle Korver - Heemskerk - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle

01 November 2007 | Nederland, Heerhugowaard

Ja ja ... over vijf weken zitten we met het hele gezin een maand in Australië ter ere van ons 12,5 jaar huwelijksfeest en dat als je je bedenkt dat ik in januari al was begonnen met het zoeken naar vliegtickets ik kon op een gegeven moment geen australiesite meer zien ..... 5 december om 12.00 vliegen we via Kuala Lumpar naar Sydney, daar komen we donderdag 6 december in de avond aan. We blijven daar een paar dagen om alle highlights te zien in de mega grote stad. Zondag vliegen we naar Melbourne om dan maandag op kantoor te lunchen van een zusterbedrijf van Matthieu zijn werk na een paar dagen vervolgen wij onze reis met de auto via Kangaroe eiland naar Adelaide. Daar vliegen we naar Alice Springs ..... gaan we een paar dagen op safari naar de Rode Rots maar dan zijn we er nog niet we zijn dan pas op de helft van onze reis we vliegen dan van Alice Springs naar Cairns daar hebben we een auto en zakken we langzaam naar beneden richting Brisbane om vrijdag 4 januari 2008! naar Amsterdam terug te vliegen we hebben dan wel een dag gezeild een paar dagen farm stay gedaan 4 wheel drive over de great barrier reef en een dagje Australian Zoo van wijlen Steve Irwin achter de rug ..... jeeh als ik dit allemaal lees bedenk ik dat we dan op de terugreis een dag in Kuala Lumpur moet uitrusten van een hoogstwaarschijnlijk indrukwekkende reis

  • 02 November 2007 - 05:40

    Daan:

    ga je nu iedere dag een berichtje schrijven van wat jullie gedaan hebben, geniet er van en als je niet mee wil jacq ik hou me aan bevolen wil wel hoor met matt mee,
    veel plezier jullie hebben het verdiend

    groeten de roosjes

  • 02 November 2007 - 06:34

    Karin Steur:

    ik heb hem bij mijn favo gezet hoor ik ga jullie stalken

  • 02 November 2007 - 06:45

    Moeder Rumar:

    Heerlijk genieten alle vier! En natuurlijk "Behouden thuis"

  • 02 November 2007 - 08:10

    Me Me:

    Goh lijkt me helemaal niet leuk..... ;-)
    Echt afzien he!!
    Nee hoor helemaal goed, als ik dat zo lees kan ik maar 1 ding zeggen.... IK WIL MEE!!!
    Groetjes ME ME

  • 02 November 2007 - 14:56

    Mirjam:

    Wroem wroem, daar ga ik in de auto van mw. heemskerk en de korvers!! Met de playstation en wii achterin!!
    Vlieg veilig! Zie jullie graag heelhuids terug!
    Kus Mir

  • 02 November 2007 - 19:31

    Brigitte:

    Wat leuk zo. Ik zet je bij mijn Favorieten en volg jullie....
    Heel spannend allemaal.
    Groeten. en veel voorpret gewenst. Nog 33 dagen.....

  • 02 November 2007 - 20:53

    Mama:

    zo dan eindelijk gaan ze met zijn allen vliegenniet naar de regenboog maar in en naar aussieland,vergeet beschermengeltje niet ,fijne reis en veel plezier en behouden aankomst en terugkomst.

  • 03 November 2007 - 10:38

    Liane:

    Geniet van al het moois!
    Ik kom regelmatig even kijken op de site om te zien hoe het gaat met jullie!
    Groetjes!

  • 06 November 2007 - 10:45

    Casper:

    staat in mijn favorieten!
    Dat stonden jullie zowiezo al

    Vooralsnog maximale voorpret toegewenst

    Cas

  • 15 November 2007 - 16:44

    Rienepien:

    Bedankt voor de tip hoor, ziet er goed uit! Ik heb het bij m'n favorieten geplaatst, kan ik lekker alles volgen en hoef ik je niet te missen......

  • 20 November 2007 - 09:35

    Linda:

    Nog maar 15 dagen

  • 22 November 2007 - 14:57

    Rienepien:

    Haai, heb je al een lijstje gemaakt en ben je aan het afturven, of doe je alles uit het blote bolletje.

  • 03 December 2007 - 18:09

    Max:

    De site aan mijn favorieten toe gevoegd.
    Leuk om jullie belevenissen zo te volgen.
    Nogmaals heeeel veeeeel plezier!!!

  • 04 December 2007 - 10:47

    Me-randa ;-):

    Nog 1 nachtje en dan is t zoverrrr!!!
    groetjesss
    Miranda

  • 04 December 2007 - 11:41

    Liane:

    Had ik jullie al een hele fantastische vakantie gewenst, hihi!

  • 04 December 2007 - 19:13

    Ko:

    Nou mensen. Nog 1 nachtje slapen. Nou ja, wordt er veel geslapen? Geniet ervan. Neem veel foto's en hou een dagboek bij. Je krijgt zoveel mooie indrukken. Dat is allemaal niet te onthouden. Oh ja, wel links blijven rijden hè.

  • 05 December 2007 - 07:53

    Linda:

    Bericht 1 van de dagelijkse berichten. Veel plezier en een goede reis!!!!

  • 06 December 2007 - 21:19

    Beatrice:

    We zitten met z'n allen te wachten op de 1ste berichten van down under.

  • 06 December 2007 - 21:48

    Mirjam:

    Hello there,
    Krijgen we nog reactie?!
    Veel plezier!
    Kus mir
    PS. Marc, heb je wii al geïnstalleerd hoor ;-)!!!!

  • 07 December 2007 - 08:06

    Linda:

    Jeetje nu al een dag vergeten.. Hoop dat jullie een goede reis hebben gehad en uhh gedraag jullie he daar in Sydney.

  • 08 December 2007 - 19:29

    Linda:

    Het is stil.. aan de overkant

  • 10 December 2007 - 13:49

    Daan:

    pff hoeveel dagen ben je nog weg?

Verslag uit: Nederland, Heerhugowaard

Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle

our second honeymoon with children

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 8166

Voorgaande reizen:

14 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

Oost Canada it is!

05 December 2007 - 05 Januari 2008

second honeymoon downunder

Landen bezocht: