Net Sydney gehad nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle Korver - Heemskerk - WaarBenJij.nu Net Sydney gehad nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle Korver - Heemskerk - WaarBenJij.nu

Net Sydney gehad nu Melbourne

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle

09 December 2007 | Australië, Melbourne

Na een mega lange reis zijn we eindelijk in Australie beland. Wat een geweldig groot land zeg en wat is Syndey een giga stad .... we hebben aardig wat voeturen erop zitten maar ja dan heb je ook wel wat gezien. Uiteraard Opera House maar ook de beroemde Sydney Harbour Bridge.
Ook hebben we als echte toeristen een boottochtje in de haven gedaan alleen ja op een boot met onweer en een hoosbui daar zaten we niet op te wachten. Na drie nachtjes slapen in een prima hotel in het hartje van Chinatown zitten we sinds vandaag in een onwijs, vergeleken met Sydney, luxe hotel op de twaalfde verdieping met een fantatisch uitzicht. Ook vandaag hebben we veel cultuur gesnoven want ja Melbourne is meer dan alleen Neighbours :-) Morgen gaan we naar een zusterbedrijf van Matthieu en wie weet wat dat allemaal brengt ...... in ieder geval bevalt het tot nu toe ons prima heel veel downunder!!

• 09 December 2007 - 10:29

Moeder Rumar:

Fantastisch allemaal! Ik kijk uit naar jullie volgende bericht.

• 09 December 2007 - 10:48

Karin:

jeetje wat is dit leuk , het is net of we allemaal een beetje met jullie mee zijn op vakantie. alleen wij zijn net wakker en jullie gaan er weer in dat is wel een raar idee hoor.
    dikke kus

• 09 December 2007 - 17:47

Beatrice:

Geweldig de foto's en wat een leuk verhaal. We moesten er even op wachten maar dan hebben we ook wat.
    We kijken uit naar jullie volgende bericht.

• 09 December 2007 - 18:30

Rienepien:

Hoi , wat gaaf om iets van jullie te lezen terwijl jullie zo ver zijn. Slapen jullie lekker? Hier gaat alles goed, maar mis nu al de senseootjes van je jacqueline. Groetjes van Ivan aan Marc en leuke foto's!
    Veel plezier!

• 09 December 2007 - 18:38

Linda:

Ik vond het wat stil aan de overkant, maar dat afscheid in Sydney met dat vuurwerk hoefde nou ook weer niet

• 09 December 2007 - 19:42

Miranda:

Leuk om te lezen, en wat leuk dat ik jullie vanmiddag nog gesproken heb!!! Blijf vooral doorgaan met de verslagen en foto's maken. Heel leuk. tot gauw groetjesssss

• 10 December 2007 - 18:42

Linda:

Ik denk dat ik ook maar weer eens moet msn-en.. Het is wel erg stil geen e-mail sms etc

• 11 December 2007 - 07:25

Daan:

jullie zitten vast in de middle of know where, anders had je al iets geschreven over jullie reis

dikke kus

daan

Verslag uit: Australië, Melbourne

Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle

our second honeymoon with children