Great Ocean Road - Reisverslag uit Apollo Bay, Australië van Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle Korver - Heemskerk - WaarBenJij.nu Great Ocean Road - Reisverslag uit Apollo Bay, Australië van Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle Korver - Heemskerk - WaarBenJij.nu

Great Ocean Road

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle

11 December 2007 | Australië, Apollo Bay

Na een paar dagen Melbourne èn een bezoek aan Bray Pacific zijn wij nu op weg via the Great Ocean Road naar Adelaide. Na een rit van een aantal uur links! rijden zijn we nu in het pitoreske plaatsje Apollo Bay. En alhoewel ik toch echt een bord heb gezien met Pas op overstekende kangaroe's heb ik er nog geen eentje mogen aanschouwen. Morgen gaan we verder over the Great Ocean Road richting Port Fairy. Dan hoop ik een wandeling in het regenwoud te hebben overleefd en dat mijn gezin en ik natuurlijk het fenomeen van de Twelve Apostels mogen bewonderen.

• 11 December 2007 - 13:08

Rienepien:

Jullie zien er heerlijk uit, leuk om dat te zien. Als ik binnenkort een wijntje drink, proost ik op jullie!
    Geniet ze.

• 11 December 2007 - 21:35

Annette En Casper:

'...way to go, mates,keep up the good work,..

• 11 December 2007 - 22:40

Kees&hanneke:

have fun.keep on the right site of the road.

• 12 December 2007 - 21:47

Dorien:

Hallo familie Korver, leuk hoor om jullie daar te zien. Have a real good time! en wij maar hard werken, tja.

• 14 December 2007 - 16:12

Ivana :

hoi marc en mies
    volgens mij hebben jullie het wel erg leuk daar.
    groetjes ivana

• 14 December 2007 - 19:52

Ko:

We hebben net een avontuurlijk weekje Veluwe gehad. Veel wilde dieren. Konijnen, eekhoorns, roodborstjes, vlaamse gaaien. En jullie? Nog geen Roo gezien? Heb je ze al geroken? Buiten de steden worden ze vaak niet opgeruimd, als ze iets van de weg af dood in de bosjes liggen, na een aanrijding. Die rottende lucht dringt dan door tot in de auto. Hoe hebbeb jullie 12 dec. door gebracht. Gaarne uitgebreid verslag van het dag- en vooral het nachtfeest.

• 16 December 2007 - 10:53

Ivan:

Bedankt voor jullie kerstkaart. Hoi Marc hier vriest het een beetje leuk hè.
    En vanmiddag gaan we een kerstboom kopen. En dan warme chocolademelk drinken.
    En Marc heb je een leuke tijd daar?
    Tot de volgende keer!

• 16 December 2007 - 21:35

Daan:

hoi hoi kerstkaart is binnen jullie huis staat er nog kwam er langs toen ik op verjaardag moest, je smsje gelezen zaten in hoofddorp judo westfriese jeugd 3x gewonnen en 1x net aan verloren van de nr 1 in de klasse, verder druk met de hondjes en kindertjes bijna vakantie
    geniet er lekker van zien er goed uit nog meer foto's willen we

dikke dikke kus mis je en hou van je

daan

• 16 December 2007 - 21:41

Annette:

this here is a question concerning your dog Kimba:...Is it normal she's limping inspite of the medicine given to her,three times a day,..
    ánd the normal short walks ..three times a day,? ánd a whole lotta love.many times a day..Or is she a whimp, and is this here way of tellin'she's missin'the lot of you,?,...
    DON'T feel quilty,just gimme an answer,..

• 17 December 2007 - 20:11

Ellen:

en waar zitten jullie nu? het is al de 17de, komen jullie geen internetcafe's tegen in het regenwoud. wanneer zijn jullie op die ene heuvel in het midden van het land.

• 17 December 2007 - 21:26

Mirjam :

Hey lieverds,
    Geniet nog maar lekker daar down under!! Ik studeer hier nog wel even hard verder!
    Auto doet het nog, moest van de week wel de ijskrabber zoeken!!!! Het vriest hier :-( Hebben jullie vast geen last van!
    Dikke kus Mir

• 19 December 2007 - 09:17

Jaap:

Hoi daar,

Ik heb nog niet op de Wii kunnen spelen.. Enneh.. Spiderman is Mirjam vergeten!! Veel plezier met kerst.. Hier is hij koud!

Mzl Jaap

• 20 December 2007 - 09:53

Bitch:

hey jullie daar....... ik benijd jullie.... lekker warm daar, hier koud. Tja deze dame had tot voor kort nooit last van de kou maar tis zeker de leeftijd?

Geniet daar nog lekker en cu soon.

knuffies vanuit Alkmaar

Verslag uit: Australië, Apollo Bay

Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle

our second honeymoon with children