Desert Palm Resort - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle Korver - Heemskerk - WaarBenJij.nu Desert Palm Resort - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle Korver - Heemskerk - WaarBenJij.nu

Desert Palm Resort

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle

21 December 2007 | Australië, Alice Springs

Hè hè eindelijk weer een berichtje en nu moet het snel want mijn accu van de laptop is bijna leeg. We vliegen zo richting Cairns en daar zal k een heel lang verhaal tikken

groetjes en een dikke kus

• 21 December 2007 - 04:14

Moeder Rumar:

Voor Mark het plaatje van zijn leven! Samen met een kangaroe.

• 21 December 2007 - 08:49

Rienepien:

Hallo allemaal, jeetje wat zijn jullie al ver in het land, ben benieuwd wat jullie allemaal weer hebben meegemaakt.
    Vanmiddag gaan we schaatsen op een aangelegde schaatsbaan bij het gemeentehuis. Leuk hè. Na het weekend gaat het weer dooien. Vind ik wel minder.
    Wat hebben jullie het daar warm hè, wat een verschil.
    Nou, ook een dikke knuffel van mij, veel plezier!!!!!

• 22 December 2007 - 10:07

Ko:

Moet wel een heel lang verhaal worden. We kunnen dus meer dan 11 dagen reisverslag verwachten.Zorg dus dat de laptop goed opgeladen is. Wij halen Australië wel naar Alkmaar toe. Australische nichtje met haar kids (die voor 2 jaar in Turkije werkt) is met kerst en nieuwjaar bij ons.De kangarooos hebben jullie in elk geval al gezien. Neemt Mich haar Joey mee naar huis? Geniet van Cairns en Queensland.

Verslag uit: Australië, Alice Springs

Matthieu, Jacqueline, Marc & Michelle

our second honeymoon with children